Ahogy arról korábban már beszámoltunk, a Gearbox több fejlesztés alatt álló játékában a jövőben reklámokat tüntet fel. Ez ügyben igencsak megoszlottak a vélemények, így aztán a kételyeket a Randy Pitchford, a Gearbox elnöke oszlatta szét.
Ezen fanyalgók és kétkedők számára adott csattanos választ Randy Pitchford, a Gearbox elnöke. Az úriember blogjában képekkel illusztrált képeken mutatta be, hogy például a BiA-ban egy Philips reklámnak igenis van létjogosultsága, hiszen a holland cég már a második világháború idején is létezett, ráadásul a Market Garden hadműveletet feldolgozó produkcióban pont tiszteletünket tesszük Eindhovenben, a Philips egyik akkori gyárában. Egyszóval nyugodt szívvel elmondható az ötletről, hogy korhű, beleolvad a környezetbe, abszolút nem zavaró. Pitchford azt is hozzáfűzte mondandójához, hogy az így befolyó összegeket a játékok tökéletesítésére használják fel.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…