18 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A Borthers in Arsm-szériával híressé vált Gearbox ma bejelentette, hogy egyezséget kötött az in-game reklámozással foglalkozó Double Fusion-nel.

Az egyezség értelmében a Gearbox következő játékaiban sorra felbukkannak majd rejtett, úgynevezett in-game reklámok. A stúdió jelenleg a Brothers in Arms: Hell’s Highway mellett gőzerővel dolgozik az Aliens: Colonial Marines-on, a Borderlands-en és a Heat-en, így reklámfelület hiánnyal nem fognak küszködni. A kiadott sajtólevél szerint próbálnak majd ügyelni a hitelességre is, ami érthető is, hiszen egy Burger King reklám furán hatna egy ’40-es években játszódó második világháborús alkotásban.

Legfrissebb bejegyzések

BALL x PIT – Játékteszt

Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.

2025-12-05

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30