Ken Levine tartott egy rövid előadást a holnap záródó GDC-n, ahol leleplezte a Bioshock kezdeti terveit. Igazán mulatságos képek következnek.
A kezdetekben több mint egy tucatnyi főbb karaktert találtak ki, azonban a történet mesélésének szempontjából túl kaotikussá vált az egész, így hamar rájöttek, hogy le kell redukálni a szereplők számát. Ezenkívül az ADAM okozta mutáció során kezdetben féregszerű lényeket, majd tolószékes kutyákat vetettek papírra, míg végül megszületett Little Sister és Big Daddy. A játék helyszíne is mellőzte a kihívó színeket és a tágas tereket. Szűk, sötét folyosókat képzelte el először a fejlesztők. A prezentáció teljes galériája itt található!
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…