18 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Ken Levine tartott egy rövid előadást a holnap záródó GDC-n, ahol leleplezte a Bioshock kezdeti terveit. Igazán mulatságos képek következnek.

Ken Levine, a Bioshockot készítő Irrational feje az általa tartott prezentáción természetesen szóba hozta cége legutóbbi kaszarobbantó alkotását, a Bioshockot is. Levine kezdeti artoworkökön, concept artokon és egy mozgóképen mutatta be a kiváncsiskodóknak, hogy a csapat első elképzelésekor hogyan is festett a vízalatti város, Rapture vagy Little Sister.

A kezdetekben több mint egy tucatnyi főbb karaktert találtak ki, azonban a történet mesélésének szempontjából túl kaotikussá vált az egész, így hamar rájöttek, hogy le kell redukálni a szereplők számát. Ezenkívül az ADAM okozta mutáció során kezdetben féregszerű lényeket, majd tolószékes kutyákat vetettek papírra, míg végül megszületett Little Sister és Big Daddy. A játék helyszíne is mellőzte a kihívó színeket és a tágas tereket. Szűk, sötét folyosókat képzelte el először a fejlesztők. A prezentáció teljes galériája itt található!

Legfrissebb bejegyzések

Az HBO Max 2026-os kínálata

A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…

2025-12-19

LUMO 2 – betekintő

A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…

2025-12-17

VEX MAGE – betekintő

Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…

2025-12-17

Used Cars Simulator – Korai Hozzáférés betekintő

Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!

2025-12-13

Escape Simulator 2 – betekintő

A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…

2025-12-13