Kategóriák: Hírek

Riccitiello: Az EA elszúrta

18 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az EA CEO-ja, John Riccitiello a Las Vegas-ban tartott DICE-n tartott előadása során jelentette ki, hogy az EA komoly hibákat követett el a múltban.

John Riccitello, az Electronic Arts CEO-ja az idei DICE-n tarrott egy hosszabb lélegzetű előadást, amelyben elismerte, hogy a múltban az EA rengeteg bosszantó hibát követett el, aminek azóta rengetegszer megitták a levét. Riccitello saját felelőssége mellett arra célzott, hogy amikor felvásároltak egy-egy tehetségesebb fejlesztőcsapatot, akkor azok azonnali beolvasztása után megszűnt létezni a kreatív faktor és ezzel teljesen hazavágták a korábban neves stúdiók munkáit. Példáként a Popolous részeket kreáló Bullfrogot, vagy a Command and Conquer részeket hegesztő Westwoodot vagy a Tabula Rasa-val visszatérő Richard Garriot-féle Origint emelte ki. Hozzátette, hogy a nem régiben felvásárolt Pandemic-kel és a BioWare-rel nem szeretnék ezt a hibát elkövetni és minden lehetőséget megadnak a két csapat számára.

Legfrissebb bejegyzések

BALL x PIT – Játékteszt

Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.

2025-12-05

Zúzógép – Filmkritika

Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…

2025-12-03

Anima Gate of Memories: I&II Remaster – betekintő

Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…

2025-12-03

HBO Max – 2025. decemberi ajánló

Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…

2025-12-01

Christy – Filmkritika

Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…

2025-11-30

Wall World 2 – játékteszt

A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…

2025-11-30