16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Rico Rodriguez, a Just Cause macsó keménylegénye visszatér, hogy újabb rosszfiúkat küldjön a másvilágra. Az Avalanche folytatásának friss információból szemezgetve kreáltunk egy rövid előzetest. Csekk!

A 2006-ban debütált első részben több mint 1000 négyzetkilométernyi területet barangolhattunk be, drogbárókat és diktátorokat kellett megbuktatnunk a trópusi éghajlatú San Esperito-ban. A Just Cause üde, frissnek számító koncepciójával sikeresen felkavarta az akciójátékok állóvizét, mégsem sikerült kasszát robbantania a játéknak, amit az elbaltázott és bugoktól hemzsegő játékmenettel sikerült elérni a fejlesztőgárdának. Ennek ellenére a svéd Avalanche Studios mégis neki esett a folytatásnak, amiről a bejelentés óta jó pár érdekes információ látott napvilágot. Ezeket egy csokorba gyűjtve alkottunk most Nektek egy rövid előzetest.

A második részben ismét Rico Rodriguez amerikai titkosügynök bőrébe bújunk, hogy újabb rosszfiúkat fosszunk meg törvénytelenül szerzett hatalmuktól. A folytatásban a helyszín ezúttal keletre helyeződik át, így nagyobb kitérőt teszünk majd Délkelet-Ázsiában, ahol a Island of Panau szigeten kell megdöntenünk a kegyetlen diktátor, Baby Panay hatalmát. Érdekes csavar, hogy már a történet elején kiderül, hogy korábbi segítőtársunk, Tom Sheldon egyezséget kötött az elnyomó Panay-val.

A játék egyik vezető fejlesztője, Peter Johansson úgy nyilatkozott, hogy komoly változtatásokat eszközölnek a második részben. Részletdúsabb, látványosabb és nagyobb bejárható világot szeretnének megalkotni, mely nem csak a trópusi esőerdő helyszíneit jelentené. Romos, elhagyatott városnegyedeket, impozáns strandokat és hófödte hegyvidéki tájakat látogathatunk majd meg kalandjaink során. Johansson elárulta, hogy a korábbi mellékküldetéses koncepciót a kukába hajították és csakis a fő cselekményszálra koncentrálnak, melyet így sokkal élvezetesebb, csavarokkal teli történetmeséléssel tudnak nyakon önteni, így a már megszokott játékmenet gyakorlatilag nem változik, csak érdekesebb ízt kap majd az egész.

A sok-sok újítás szerencsére a grafikai megvalósításon is meglátszik majd. A svéd illetőségű brigád továbbfejlesztette a korábban is igazán szépen muzsikáló Avalanche Engine-t, így a Just Cause 2 alatt dübörgő Avalanche Engine 2.0 sokkal részletesebb megjelenítésre lesz képes. Az előző résszel ellentétben messzebbre látunk majd el, a helyszínek növényzete, épületei, egy szóval minden eleme részletesebben és élethűben lesz kidolgozva.

Az első rész szolid sikere után, úgy fest, hogy az Avalanche rátalált a fő hibákra, melyeket mindenképpen orvosolni szeretnének, ezzel biztosítva, hogy végre egy teljes értékű, igazán élvezetes produktummal állnak majd elénk. Ha hinni lehet a híreknek, akkor 2008. negyedik negyedévében kerül sor a piacra dobásra, mely a PC-s és X360-as verzió mellett PlayStation 3-ra is esedékes lesz.

Legfrissebb bejegyzések

The Magical Mixture Mill – Játékteszt

Kalandorok, vándorok, térjetek be bátran, rengeteg bájital van eme méretes gyárban.

2024-04-26

Micegard – betekintő

Kis egerek, nagy csaták.

2024-04-22

Megérkezett a Képzeletbeli barátok legújabb előzetese

Befutott a Rayn Reynolds-gyerekfilm, a Képzeletbeli barátok legújabb szinkronos előzetese. Avagy májusban érkezik a Szörny…

2024-04-21

Lotus Lantern: Rescue Mother játékteszt

A Hades nyomát követve a Lotus Lantern Rescue Mother egy remek kínai mitológián alapuló rougelike…

2024-04-17

The Legend of Heroes: Trails of Cold Steel IV játékteszt

Egy történetszakasz lezárul a Trails of Cold Steel 4 új, Playstation 5 verziójában!

2024-04-08

Gord – Játékteszt

Túlélő városépítés egy szláv folklór inspirálta világban.

2024-04-07