Mr Molyneux legutóbb a készülű RPG forradalmian új harcrendszeréről beszélt.
Elhangzott még, hogy a játék során szerzett sebekek nyomai, egyész végig megmaradnak és befolyásolják majd az NPC-k játékoshoz való viszonyulását is. És úgy néz ki, hogy itt nem lesz olyan, hogy idejekorán elpatkol a főhős…. Ezt úgy oldják meg, hogy ha elvesztünk egy csatát, akkor az ellenfelek ájulásig vernek majd minket (milyen jól hangzik, igaz…) és a játék felajánlja hogy bizonyos tapasztalati pontért és persze aranyért cserébe felkelhetünk, mintha mi sem történt volna. DE ha túl sokáig maradunk fekve, jönnek a már említett hegek, és valljuk be, egy méretes forradás az arcon nem éppen vonzó….az NPC-k szerint sem…
Egyébként állítólag már nagyjából kész van a game, de mivel azt akarják a srácok, hogy ez legyen az eddigi legjobb RPG, úgy döntöttek, hogy még kb egy évnyi csiszolgatás ráfér…Mi tudunk várni….
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…