A Wired News meginterjúvolta Mark Reint, az Unreal Engine 3 egyik megalkotóját, aki az interjúban pár érdekességet is elárult.Mark elárulta, hogy hatalmas előrelépésnek tartja, hogy a japán Square Enix licenszelte az enginet, ugyanis az ottani fejlesztők előszeretettel alkalmazzák saját grafikusmotorjukat illetve az egyéb, játékokhoz készített technológiákat, viszont a nagy múltú cég talán példát mutathat a többi nagy fejlesztőalakulatnak is. Az Epic fejese azt is elárulta, hogy egyelőre nincs tervbe véve, hogy az újgenerációs engine Nintendo Wii-n is debütáljon, ennek okairól sajnos konkrétumokat nem árult el.
Az interjúból a PS3-mal kapcsolatos nézeteit is megosztja Mark, aki a riporternek elárulta, hogy teljesen meg van elégedve a masinával és nem érti, hogy miért éri annyi negatív kritika a Sony next-gen konzolját.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…