A Wired News meginterjúvolta Mark Reint, az Unreal Engine 3 egyik megalkotóját, aki az interjúban pár érdekességet is elárult.Mark elárulta, hogy hatalmas előrelépésnek tartja, hogy a japán Square Enix licenszelte az enginet, ugyanis az ottani fejlesztők előszeretettel alkalmazzák saját grafikusmotorjukat illetve az egyéb, játékokhoz készített technológiákat, viszont a nagy múltú cég talán példát mutathat a többi nagy fejlesztőalakulatnak is. Az Epic fejese azt is elárulta, hogy egyelőre nincs tervbe véve, hogy az újgenerációs engine Nintendo Wii-n is debütáljon, ennek okairól sajnos konkrétumokat nem árult el.
Az interjúból a PS3-mal kapcsolatos nézeteit is megosztja Mark, aki a riporternek elárulta, hogy teljesen meg van elégedve a masinával és nem érti, hogy miért éri annyi negatív kritika a Sony next-gen konzolját.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.
Ha érdekel a használt autók világa, akkor ezt a játékot neked találták ki!
A zseniális Escape Simulator folytatása megérkezett, és nagyobbat robban, mint elődje: tematikus szabadulószobák és új…