Az Ironsand egy könyörtelen tempójú, sci-fi köntösbe bújtatott rogue-lite FPS, amely azonnal a túlélésért folytatott harc közepébe dobja a játékost. Egy idegen sivatagokkal borított bolygón találjuk magunkat, ahol a perzselő homok, az ellenséges élővilág és a folyamatos fenyegetettség együtt alkotják azt a nyomasztó közeget, amelyben nincs idő megpihenni.
A játék egyedül is játszható, de igazán akkor bontakozik ki, amikor a maximális négyfős csapatként vetjük bele magunkat. A Galactic Union elit különleges egységeinek tagjaként az a feladatunk, hogy megvédjük a hosszúfülű őslakosokat az Iron God Kultusz fanatikus seregeitől. Ez a konfliktus egy egyszerű háttértörténetet ad a demóban megtapasztalható összepásoknak, de ha hihetünk az ígéreteknek, akkor a teljes játékban a kultuszbirodalom felszámolása egy központi mechanika lesz.
A játékmenet egyik alappillére a karakterosztályokra épülő rendszer. A mérnök, a medic, a defender és a berserk nem pusztán különböző fegyvereket jelentenek, hanem eltérő gondolkodásmódot és szerepet a csapaton belül. Az aktív képességek használata kulcsfontosságú: a túlélésünk (mind a saját, mind a csapattársainké) gyakran azon múlik, hogy mikor és hogyan vetjük be őket. A csapatoknak mindössze öt próbálkozásuk van arra, hogy elfoglalják az ellenséges területeket és elpusztítsák a monumentális Titan harci robotokat, miközben minden egyes harc után új erősítések és power-upok erősítik őket.
A véletlenszerűen generált pályák gondoskodnak arról, hogy egyetlen bevetés se legyen teljesen azonos az előzővel. Az ismeretlenség érzése állandó, a terep sosem válik igazán biztonságossá – bár ahogy azt megszokhattuk, a pályakiosztás egy idő után megtanulható, a kiszámíthatatlansága végig megmarad. A futurisztikus fegyverarzenál, mely plazmafegyverek, lézerek és rakéták kombinációival szolgál majd ki minket, látványos és pusztító. Ezekre nagy szükségünk is lesz a cyborgokkal, idegen bogárszerű lényekkel és a homok mélyéről előtörő, megmagyarázhatatlan teremtményekkel folytatott harcok során.
Mindezt egy teljes mértékben rombolható környezet koronázza meg. Az Ironsand játékmenete a régi DOOM és Serious Sam játékokhoz hasonlóan zárt arénákon keresztül terel minket, melyekben a fedezék sosem végleges, az épületek és struktúrák darabokra szedhetők, akár stratégiai előnyként, akár kétségbeesett menekülési próbálkozásként. Ez, a látványossága mellett folyamatos alkalmazkodásra kényszerít, és még inkább aláhúzza a játék nyers, túlélésközpontú természetét.
Az Ironsand egy intenzív, kooperációra építő sci-fi lövölde, ahol minden játék egy újabb próbatétel. A demo már most ízelítőt ad abból, milyen érzés fegyvert ragadni egy ellenséges bolygón, ahol a homok sosem nyugszik, és a túlélés mindig csak egy hajszálon múlik. A következő év egy érdekes címe lesz, azonban megjelenésének ideje egyelőre nem ismert.
Calradia tengerei megnyílnak mindenki számára a Mount & Blade II: Bannerlord War Sailsben. Építsd fel…
A World of Tanks csapata újabb meglepetésekkel készült a karácsonyi szezon alatt a játékosoknak.
A várva várt Eufória 3. évada mellett jövőre érkezik a Sárkányok háza folytatása, valamint vadonatúj…
A 2016-os LUMO folytatásaként a LUMO 2 egy retro hatású, nézetekkel játszó metroidvania, mely főként…
Lépj be a VEX MAGE világába, ami egy bizarr, kiszámíthatatlan FPS, ami több ponton is…
Holiday Ops 2026, a World of Tanks ünnepi eseménysorozata.