u/YeetLordSupreme szavait idézve
a Level 1 common Defender riflejének egy lövésének 286 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre;
a Level 45 masterwork Ralner’s Blaze riflejének egy lövésének 1184 damage-t kellene okoznia egy normál scar trooperre.
Ahogyan az a mellékelt videón is látszik, a számok és a valós sebzés nem azonos. Összesen 4 lövés kell az egyes szintű fegyverrel ugyanazon sebzés eléréséhez. Ha utána számolunk, akkor kicsivel több, mint négyszer annyit kellene lőnünk (1184/286=4.139) a damage eléréséhez a gyengébb fegyverrel.
A BioWare szerint ezt egy bug okozza, amit a default loadout nagy szintű gearrel kombinálása okoz. Március 12-re tervezik a többek között ezt is javító patchet.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…
A World of Tanks ünnepi eseményét ezúttal nem más dobja fel, mint a zseniális Benedict…