A Cloudheim világában a fizika törvényei csak ajánlások. A környezet és a reménytelen ellenfeleink mind-mind ki lesznek szolgáltatva Newton törvényeinek, és a bakancsunk orrának. A Noodle Cat Games új, fizikai alapokra építő co-op akció-RPG-je most játszható demóval próbálja felkelteni azok érdeklődését is, akik korábban nem követték a játékot. Már ebből az ízelítőből is egyértelmű, hogy ez a játék az őrült kísérletezés és a szabadság jegyében készül.
A történet középpontjában az Odin Shell áll, amely egy lebegő erőd egy hatalmas, repülő teknős hátára telepítve. Innen indulunk útnak a kalandjaink, először Arcadia birodalmába (pontosabban inkább „egyelőre” mert a demóban csak Arcadia volt elérhető), ahol a játék nem is pazarol időt a sajátos fizikáját bemutatni: minden tárgy és minden ellenfél valamilyen módon reagál a támadásainkra, a robbanásokra, valamint a világban elszórt különböző hatásokat okozó növényekkel és egyéb tereptárgyakkal. Szinte bármi elmozdítható, összetörhető, vagy épp fegyverként használható, a kreativitás majdnem teljesen határtalan.
A játékmenet a pusztítás és az együttműködés különös keveréke. Legfeljebb négy játékost támogató kooperatív pusztításunk lényege az lesz, hogy a szörnyek seregét koreografált dekázással a legstílusosabb módon takarítsuk el Arcadia-ból. A harcrendszer lényege, hogy a fizikai interakciók kaotikus láncreakciókat idéznek elő: egy rosszul időzített dobás vagy egy jól eltalált rúgás könnyen megfordíthatja a csata menetét.
A Cloudheim egy sandbox survival játékokhoz hasonló bázisépítéssel is kiegészül, melyben Odin Shell-ben alakíthatunk ki egy saját bázist, saját lakókkal, akik kereskedésen és gyártáson keresztül segítik majd előrehaladásunk. A tárgyak gyártása nem 1000 +1 különböző menün keresztül történik, hanem a nyersanyagokat a kezünkből szó szerint bedobáljuk az izzó kemencébe, illetve helyezzük el a kovácsoló asztalon, valamint az üllőkön. A folyamat látványos, gyors és a segítők alkalmazásával könnyű is lesz.
A fejlesztők szerint a játék esszenciája a rendszerek ütközése: különböző képességek és fizikai hatások kombinálódnak, miközben a játékosok együttműködve újra és újra kitalálják, hogyan használhatják a világ törvényeit a saját javukra. Nem véletlenül mondta a stúdió vezetője, David Hunt, hogy „a Cloudheim olyan, mintha a Smash Bros. és a Zelda gyermeke lenne”, egy színes, kiszámíthatatlan fantasy-univerzum, ahol a káosz maga a szórakozás. És a játékot kipróbálva nem is tudnék jobban egyet érteni Hunt kijelentésével.
A Cloudheim tehát csak egy co-op akciójáték, hanem egy, főleg az új Zelda játékokban látott fizikai sandbox is, ahol a világ reagál minden mozdulatodra. Az új Zelda játékok és kreatív, őrült csapatmunka rajongóinak, vagy csak azok számára, akik szeretnek minél nagyobb káoszt okozni egy játékban egy kihagyhatatlan címnek ígérkezik a Cloudheim! A demó egészen a megjelenésig elérhető lesz Steamen. A teljes megjelenés pedig PC mellett, PlayStation 5-re és Xbox Series X|S-re is várható, és az idei év végére tervezett.
Golyókat pattogtatva építsd újra Ballbylon megsemmisült városát és szerezd meg kincseit.
Az év vége előtt kapunk még egy küzdősportolóról szóló életrajzi filmet. Ezúttal Dwayne Johnson száll…
Az Anima: Gate of Memories 2016-os akció RPG remastere friss látványvilágot, viszont a majd 10…
Decemberben az HBO Max kínálata igazán változatos lesz! Blockbuster filmektől kezdve horrorfilmeken át a karácsonyi…
Bár a közvélemény negatívan fogadta Sydney Sweeney új filmjét, a Christy egy megrendítő filmdráma komoly…
A Wall World 2 nemcsak erősebb, hanem érettebb is elődjénél. Mindent megtesz, amit egy folytatásnak…