Összességében elmondhatjuk, hogy a Nioh remekül megállta helyét ebben a Dark Souls-os műfajban. A játék ráadásul olyan jól sikerült, hogy biztosra veszem: a jövőben még lesznek vele terveik. Már maga az alap játék is jó volt, az azt követő két DLC csak még jobbá tette, a most érkezett befejező fejezet pedig még tovább emelte azt a bizonyos lécet.

A történet, a helyszínek és az új ellenfelek mellett a legérdekesebb újítás a „The Abyss”. Ez a játékmód, egy fajta aréna, ha úgy tetszik. A lényege, hogy karakterünkkel itt minden megszerzett tapasztalat pontot és amritát elvesztünk teljesen, ha meghalunk. Egy boss harc után, ha kilépnénk, a játék menti az adatokat, hogy hol tartunk és mennyi mindent szereztünk már addig. Újfajta tárgyak, fegyverek is kerültek a játékba: úgynevezett „defiled” tárgyak ezek (ismerős lehet a Bloodborne-ból). Minél tovább jutunk az Abyss-ban annál jobbak, erősebbek lesznek ezek a tárgyak, persze mint említettem, ha meghalunk elvesztünk mindent, így ezeket is.

Összehasonlítva az előző kiegészítőkkel őszintén mondom, hogy ez lett a legjobb. Nem azért, mert ez a befejező, hanem mert itt még komolyabbak, brutálisabbak a boss harcok, mint a korábbiakban és tényleg mindent be kell vetni a legyőzésük érdekében. Rengeteg új, különböző történetszállal rendelkező küldetés került a játékba, melyek különböző helyszínekre vezetnek el minket. Boss harcokból is most több lett, mint az előző DLC-ékben. A tájak továbbra is gyönyörűek, a harc rendszerre sem lehet panasz. Egy szó, mint száz a Team Ninja csapatnak sikerült végre újra egy olyan játékot letenni az asztalra, ami így, majdnem egy év távlatában is remek, és ezzel a legújabb DLC-vel még tovább bővítették a tartalmat.

 

Hozzászólások

hozzászólás