Oldal kiválasztása

Kupolaváros: egy sci-fi kalandjáték látványvilágának megteremtése

Kupolaváros: egy sci-fi kalandjáték látványvilágának megteremtése
8 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Igazán látványos koncepciórajzok érkeztek a magyar fejlesztésű játékhoz, a Kupolavároshoz.

A magyar Overon Station lerántja a leplet készülő kalandjátékuk, a Kupolaváros konceptrajzairól. A lenyűgözően részletes képek bemutatják a történetközpontú sci-fi két legfontosabb helyszínének látványvilágát – a kihalt marsi kupolaváros, valamint a hipermodern űrhajó („Teca”) szembeötlően markáns eltérései meghatározóak a történetmesélés szempontjából.

„Célunk egy olyan vizuális kontraszt kialakítása, amely szembeállítja a Teca letisztult, elegáns vonalait a város robosztus, brutalista stílusával. Míg az űrhajó elegáns, lekerekített íveivel és könnyű, műanyag anyaghasználatával napjaink jövőképét jeleníti meg, addig a Kupolaváros a 60-as évek retrofuturisztikus elképzeléseiből építkezik; ezt a stílust hatalmas betonépületekkel, szögletes idomokkal és fémes, nehéz anyagokkal dolgozik. Főhőseinknek ez szinte időutazás a múltba, mivel túl fiatalok ahhoz, hogy emlékezhessenek a Kupolaváros fénykorára.” – osztotta meg velünk Kovács Péter, a csapat konceptese. “Rengeteget foglalkoztunk a fontos helyszínek vizuális megkülönböztetésével, így mindegyikük egyedi megjelenést és különleges hangulatot kapott.”

További információért keresd fel a játék weboldalát: www.kupolavaros.hu illetve közösségi oldalait: facebook.com/kupolavaros 

:galeria:

Egy kis emlékeztető magáról a Kupolavárosról, hogy milyen játék is lesz:

Egy száz éve elhagyott kupolavárosban járunk a Marson, ahol három fiatal űrkadét – Ariel, Don és Lars – marad magára a város titkaival. Vajon sikerül túlélniük és megmenekülniük? Az Unreal Engine 4-gyel hajtott FPS-nézetes történet és döntés-orientált kalandjáték Nemere István regénye alapján készül, és az akcióval szemben az izgalmas narratívát és a döntési helyzeteket helyezi előtérbe. A sci-fi kaland PC-s megjelenését 2017 elejére tervezi a csapat.  A konzolos verziók megjelenési dátuma egyelőre nem ismert, de a tervek szerint nem sokkal a számítógépes változat debütálását követően kaphatnák kézhez a PS4 és Xbox One változatot a rajongók

Translate »