A Batman: Arkham City munkálatait felügyelő Sefton Hill a brit Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban elárulta, a játék fejlesztésének kezdeti fázisában tervbe volt véve a multiplayer, de szerencsére a Warner Bros. nem erőltette a dolgot.

A Rocksteady munkatársa, Sefton Hill a brit Official PlayStation Magazine-nak adott interjúban elárulta, a Batman: Arkham City fejlesztésének a kezdetén megvizsgálták annak lehetőségét, hogyan lehetne többjátékos módot implementálni a játékba, de a kipróbált ötletek után arra jutottak, ezek nem működnének rendesen, s csak erőforrásokat vonna el a single kampánytól. Éppen ezért Hill nagyon hálás a Warner Bros.-nak, a kiadó ugyanis nem erőltette rájuk a multiplayer módot, így sikerülhetett ismét egy minőségi játékot kiadni a kezükből.

 

Hill egyébként úgy véli, más játékok esetében is működhetett volna a dolog, mert ha csak az egyjátékos kampányra koncentráltak volna a csapatok, akkor sokkal jobb alkotások születhettek volna. Ehelyett a vásárlók kapnak két felhígult porciót, és végül a multiplayerrel senki se játszik.

 

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás