A CD Projekt RED lelkes csapata bemutatta a PC-s update főbb elemeit, illetve betekintést nyújtottak a konzolos verzióba is, amely természetesen minden most bemutatott újdonságot is tartalmazni fog.

Ha az ember egy Sony konferencián kezd, majd betekintést nyer a nagyobb kiadók előadótermeibe, utána könnyen kiszúrja a technikailag kevésbé felkészült előadásokat. A The Witcher 2 bemutatóján pedig technikailag minden ott volt, amitől az ember arcára mosoly ül ki. A hangosítás volt talán a legszembeötlőbb, hiszen a terem akusztikai paramétereinek legkevésbé megfelelő, lagzis DJ kategóriájú hangfalakat választottak a srácok, ráadásul a képernyő mögött ülő srác volt, aki a hangkábeleket néha ki-/bedugdosta a jobb oldali hangfalnál. A diák bemutatása során az egyik videó nem nagyon akart elindulni, az ismertetés közepette pedig először a két előadó egyikének mikroportjából fogyott ki az elem, majd kis késleltetéssel a másiké is kipurcant. Egyszóval összejött minden, amit Murphy összehozhatott, ám mindezen bakikat nagyban ellensúlyozta a srácok lelkesedése és maga a tény, hogy kikérték a résztvevők véleményét is arról, milyennek találtuk a prezentációt.

 

És akkor most már essen szó arról is, mi is ez a nagy update. Ahogy korábban már írtunk róla (videóval), javítottak egy csomó dolgot a játékon, figyelembe véve a visszajelzéseket. Az egyik legnagyobb kritika, ami érte a játékot, hogy nagyon könnyű, éppen ezért mostantól bevezetik a Dark módot, amiben teljesen új felszereléseket szerezhetünk be, cserébe viszont sokkal komolyabb harcokkal kell majd számolnunk. Nekem a leírás alapján úgy tűnt, mintha ez egy amolyan heroic mód lenne a játékban, hogy mennyire felel majd meg a játékosok igényeinek, azt meglátjuk a megjelenésekor. A másik bemutatott újdonság az Arena volt, amelyben folyamatosan, vég nélkül özönlenek ránk az ellenfelek, és természetesen itt online eredménylisták is lesznek (Facebookra és a CD Projekt fórumjára feltölthetők az eredmények), hogy igazi kihívással nézhessenek szembe a megszállott játékosok.

 

A küldetések rendszerét is nagyban racionalizálták, ráadásul bevezettek egy új tutorialt, hogy megkönnyítsék a játékkal még csak most ismerkedők életét. A javítások egy része értelemszerűen a PC-s verzió gyerekbetegségeit orvosolja, a tartalmi bővítés már önmagában is dicséretes, a bővítések többi része pedig elsődlegesen az X360-as verziónak köszönhető. A konzolokon megjelenő játék a teljes 2.0-s tartalmat biztosítja, ráadásul a bemutatott demó alapján (amelyben Zoltannal kalandoztunk az erdőben, sok akcióval és még több párbeszéddel megfűszerezve) gyönyörű grafikát biztosít stabil frame rate mellett. A PC-s verzió tulajdonosai is örülhetnek, hiszen az automatikus frissítés formájában elérhető 2.0-s verzió teljesen ingyenesen elérhető, az X360-as verzióra várók (2012-ben jelenik csak meg) pedig biztosak lehetnek abban, hogy egy kiforrott és élvezetes játékot vehetnek a kezükbe, ami nem csupán egy portolása a PC-s verziónak. Mi nagyon várjuk már az X360-as verziót!

 

(Zárójeles megjegyzés – amikor becsekkoltam az előadásra, a hostess először azt hitte, hülyéskedem vele, hogy engem is Zoltánnak hívnak, mint a bemutatóban látható törpét, aztán felvilágosítottam, hogy ez egy igen népszerű név hazánkban. :))

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás