Oldal kiválasztása

Bioshock: Infinite részletek

Bioshock: Infinite részletek
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A héten megjelent tíz perces gameplay demonstráció után valószínűleg mindenkinben eloszlottak a kételyek, az Irrational Games ugyanis ismét egy hihetetlenül egyedi és látványos folytatáson dolgozik, melyből most friss részletek láttak napvilágot.

Ken Levine, a stúdió vezére adott interjút az európai PS Blognak, ahol többek között a videóban is látott Sky-Line rendszerről mesélt, mely elmondása szerint olyan lesz, mintha egyik hullámvasútról a másikra szállnál át. A játékba implementált új elemről azt is megtudtuk, hogy nem csak a távolságok legyőzésére lesz alkalmas, hanem komoly taktikai lehetőségeket is magukban rejtenek. Az Irrational főnöke ezt a következőkkel magyarázta:

 

"Képzeljünk el egy hullámvasutat, ami felett újabb és újabb helyezkedikel, és képzeld el hogy ezek között szabadon tudsz közlekedni. Bármikor átugorhatsz egyikről a másikra miközben az ellenfelek folyamatosan lőnek Téged, Te pedig válaszul akár vissza is lőhetsz."

 

"Miközben utazol a Sky-Line-on, eldöntheted, hogy extrém távolságokból szeded le az ellenfeleidet, vagy inkább közelharcban küzdesz meg velük. Mindkét módszerrel gyors eredményt érhetsz el. Oda-vissza tudsz ugrálni az eget behálózó Sky-Line vonal útjai között, így lehetőséged van gyorsan irányt változtatni. Ezzel elkerülheted az ellenfelek lövedékeit, és túl is járhatsz azok eszén. A Sky-Line rendszer azért van, hogy kibővítse a taktikai lehetőségeidet, és nem azért, hogy diktálja azokat."

 

Levine később azt is hozzátette, hogy mostantól a távolsági fegyverek is hangsúlyosabb szerepet kapnak, ugyanis a BioShockkal szemben itt sokkal nagyobb tér áll majd rendelkezésünkre, így például egy számszeríjat valóban rendeteltésének megfelelően tudunk majd bevetni.

 

A napokban a játék vezető művésze, Shaun Robertson is nyilatkozott, aki az Eurogamernek a héten megjelent gameplay videóban látott agyonszkriptelt jelenetekre igyekezett reagálni. A videó láttán ugyanis sokan már azt hitték, hogy a végleges, 2012-re ígért Infinite a pergős akció, és a filmszerű élmény elérése miatt teljesen szkriptelve lesz, azonban Robertson mindenkit megnyugtatott. Az úriember elárulta, hogy a mogóképpel mindössze az volt a céljuk, hogy megismertessék a játékosokat a Columbiával, s megmutassák, milyen lehetőségeket tartogat ez az új világ, a végleges verzió azonban tempóját tekintve olyan lesz, mint a BioShock.

Translate »