Oldal kiválasztása

Mortal Kombat – A hardcore játékosokra is koncentrálunk

Mortal Kombat – A hardcore játékosokra is koncentrálunk
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Ed Boon, a verekedős sorozat atyja a Gamasutrának adott interjúban mesélt az új, E3-on leleplezett Mortal Kombatről, mellyel alapvetően a hardcore játékosokat szeretnék megcélozni, de az alkalmi harcosok is jól fognak majd szórakozni vele.

Boon az interjúban kifejtette, hogy a Mortal Kombathez hasonló játékok esetében az egyik legnagyobb fejtörést a megfelelő célközönség belövése jelenti, ugyanis az igazi fanatikusok köre eléggé szűk, és ez sajnos az eladási eredményeken is látszik. Éppen ezért az új rész fejlesztésénél fontosnak tartotta a csapata, hogy a casual játékosokkal szélesítsék a kört, így nem lesz jó pár olyan ficsőr, ami kifejezetten az alkalmi játékosoknak szól, illetve a könnyített irányítás is az ő kedvükért kerül bele a játékba. Boon ugyanis úgy véli, a túlzottan komplex játékmenet, a különböző mozdulatok tökéletes kivitelezése nem köti le ezt a réteget, és eszük ágában sincs megtanulni, így feleslegesnek tartja, hogy olyan dolgok kerüljenek a végleges játékba, aminek 80%-át nem tudják kiélvezni a jövendőbeli játékosok.

 

A játék direktora azért igyekezett leszögezni, hogy ettől függetlenül fontos számukra a hardcore játékosok igényeinek kielégítése is, így amellett, hogy minden szempontból visszanyúlnak a gyökerekhez, rengeteg olyan funkció és ficsőr is helyet kap majd, amit a játék alapos kiismerésével tudunk csak életre kelteni.

Translate »