Oldal kiválasztása

Ninja Theory – Korlátozott 3D-s konzol technológiák

Ninja Theory – Korlátozott 3D-s konzol technológiák
14 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Tameem Antoniades, a Ninja Theory társalapítója a CVG munkatársával folytatott beszélgetés során fejtette ki a véleményét az egyre inkább hype-olt 3D-s technológiával kapcsolatban.

Antoniades véleménye szerint a jelenlegi konzolgeneráció hardverei nem elég erősek ahhoz, hogy megfelelő minőségben és sebességben rendereljenek 3D-s effektusokat, így csak a következő generáció masináiban lát annyi potenciált, hogy az új, idén megjelent őrület komolyan elterjedjen. Antoniades a következőket nyilatkozta:

 

"A legfőbb probléma az, hogy ha rendes minőségben szeretnénk 3D-t renderelni, szemenként legalább 720p felbontásra és 60FPS-re van szükség, ami nagyjából azt jelenti, hogy 1080p-ben 120FPS-sel kellene renderelni a konzoloknak. Ilyen felbontás és képfrissítés mellett a jelenlegi generáció már csak nagyon visszafogott grafikára lenne képes."

"A technológia egyelőre tehát korlátoz minket, szóval most még nem fogunk olyan minőségű 3D-s játékokkal játszani, mint az Avatar film. De mivel minden generáció között legalább ötszörös-tízszeres fejlődést tapasztalhatunk, úgy gondolom, a következő generációval sikerül legyűrni ezeket az akadályokat. Forradalmi játékok fognak születni."

Translate »