Oldal kiválasztása

Dragon Age: Origins – Lerántjuk a leplet az előtörténetekről

Dragon Age: Origins – Lerántjuk a leplet az előtörténetekről
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

BioWare legendás Baldur’s Gate játékának szellemi örököse hat különálló szálat sző egyetlen lebilincselő, epikus történetté

Edmonton, Alberta, Canada (2009 február 12) – Az Electronic Arts Inc. (NASDAQ: ERTS) alá tartozó, világszerte elismert BioWare™ fejlesztőstúdió a mai napon lerántotta a leplet hamarosan megjelenő, sötét hangulatú heroikus fantasy játéka, a Dragon Age™: Origins hat történetszáláról. A játékosok karakterei mind a hat eredettörténet esetén máshonnét indulnak útnak, s egyedi események során át válnak a világ megmentéséért folyó küzdelem részesévé.

 

A háttértörténetek mindegyike több órás játékidővel, stratégiai kihívásokban bővelkedő küzdelmekkel, jókora felfedezendő területtel és sajátos hangulattal kecsegtet. A Dragon Age: Origins az első BioWare játék, mely a többféle befejezésen túl többféle bevezetőt is kínál. A játékosok az alábbi szerepek valamelyikében vághatnak neki a nagy kalandnak:

 

Dalish Elf

 

Az utolsó "igazi elfek" közé tartozol; klánoddal együtt vándorolsz a nagyvilágban… míg bele nem botlasz néped múltjának egy különös relikviájába, mely elszakít mindattól, amit eddig a magadénak ismertél.

 

City Elf

 

Az emberfaj zsarnoki uralma alatt élsz, mióta az eszedet tudod… de mikor egy helyi hatalmasság a szokásjogra hivatkozva magának követeli jövendőbelidet és tönkreteszi menyegzőtöket, szabad folyást engedsz a benned forrongó indulatoknak, és a bosszú ösvényére lépsz.

 

Dwarf Commoner

 

Kaszton kívüliként nőttél fel egy olyan világban, ahol a származás mindennél előbbre való. Egy helyi bűnszövetkezet fejét szolgálod, mindenki átnéz rajtad… mígnem egy véletlen folytán a figyelem középpontjába kerülsz. Itt az alkalom, hogy bebizonyítsd: egy törpét nem a pedigréje, hanem a tettei alapján kell megítélni.

 

Dwarf Noble

 

A törpe uralkodó gyermekeként büszkén fogadod életed első parancsnoki megbízatását… de hamar rádöbbensz, hogy az igazi veszedelem nem a földmélyi harcmezőn, hanem a nemesi intrikák labirintusában les rád.

 

Mage

 

Olyan adottsággal születtél, melyet a többség veszedelmes átoknak tekint. A világtól elszigetelten élsz a mágusok Körének tornyában, mióta az eszedet tudod; nevelésedről a hozzád hasonlók, felügyeletedről a rettegett templáriusok gondoskodnak. Már csak a végső próba van hátra – ha kiállod, erős vagy, ha nem, halál vár rád.

 

Human Noble

 

Tehetős és hatalmas vagy, famíliádat rangban csak a királyé múlja felül… diplomáciai és harci képességeid azonban kemény próbára tétetnek, midőn atyád kastélyát egy áruló az ellenség kezére játssza. Csak magadra számíthatsz: a család katonái – bátyáddal az élen – hadba vonultak.

 

A játékos a háttértörténet megválasztásával megválasztja karaktere főbb képességeit és elsődleges tapasztalatait is: a háttértörténet határozza meg helyét a világban, s azt is, miként vélekednek róla mások. E fázisban hozott döntései a történet egészére kihatnak, befolyásolják az eseményeket, a párbeszédeket és a történet mellékszálainak hozzáférhetőségét – így biztosítják, hogy minden újrajátszás különbözzön az előzőtől.

 

A Dragon Age: Vérvonalak tágas, gyönyörűen kidolgozott, ám szerfölött veszedelmes világba vezet, és sosem látott kalandok részesévé teszi a játékosokat. Az első – de korántsem utolsó – nehéz döntésük az lesz, melyik utat válasszuk a kezdet kezdetén; kinek a szemével tekintsünk a Dragon Age: Origins rémségeire és csodáira.

 

További információk: www.dragonage.com.

Translate »