Oldal kiválasztása

I Am Alive – Információlavina zúdult ránk

I Am Alive – Információlavina zúdult ránk
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

A GamesTM legénységének nyilatkozott a játék női producere, Alexis Goddard, aki rengeteg nyalánkságot árult el a játékról, többek között azt is, hogy Jade Raymondnak semmi köze a projekthez.

A 2008-as E3-on leplezték le a Darkworks – Cold Fear, Alone in the Dark: A New Nightmare – legújabb munkáját, amit a UbiSoft támogatásával készít a csapat. Az I Am Alive egy hatásos videóval robbant be a köztudatba, illetve a Assassin’s Creed bájos producere, Jade Raymond szolgáltatott még némi témaalapot. Ezen kívül egészen idáig semmi érdekességet nem tudtunk meg a játékról. A csendet a Darkworks producere, Alexis Goddard törte meg, aki a GamesTM legénységét vezette körbe a stúdiólátogatás alkalmával és a könnyed beszélgetés közben rengeteg érdekességről rántotta le a leplet.

 

 

A játék helyszínéül Chicago szolgál majd, illetve annak megmaradt romjai, ugyanis az USA nagyvárosát egy pusztító földrengés rázza meg. Főhősünk, Adam Collins az egyik túlélő, aki a kialakult helyzet átvészelése mellett Alice nevű barátnőjét próbálja meg felkutatni a város romjai között. Goddard elmondása szerint az ötletet olyan filmekből merítették, mint az Armageddon, a Titanic, a Cloverfield, a Jericho és a Lost. A fejlesztők célja, hogy egy olyan FPS-t hozzanak tető alá, melyben a hangulat visszaadása lesz a cél, tehát az eszetlen öldöklést felejtsétek el, a cél nem ez lesz. Tehát az elgondolás olyasmi, mint a Mirror’s Edge-ben, ahol már tudjuk, hogy fantasztikusan sikerült visszaadni a frenetikus hangulatot. Éppen ezért a fegyvereknek nem igazán lesz jelentősége, például egy üres puska is rémísztőleg hathat a ránk támadókra. De akár egy üveg víz is lehet majd túlélésünk kulcsa.

Translate »