Oldal kiválasztása

A Monolith dühös a F.E.A.R. kiegészítők miatt

A Monolith dühös a F.E.A.R. kiegészítők miatt
15 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Dave Matthews, a Project Origin dizájnere nem rég élesen bírálta a F.E.A.R. első részét követő kiegészítők fejlesztőit, ugyanis szerinte azok komolyan hatással voltak a játék népszerűségének csökkenéséhez.

A F.E.A.R. legelső epizódját még a Vivendi-Monolith páros hozta össze és mindenki ismeri az eredményt: Egy fantasztikus játékmenettel bíró FPS-t kaptunk, mely érdekes sztorijával koronázta meg a későbbi hatalmas sikert. A két fél azonban csúnya körülmények között, de elbúcsúzott egymástól, a Monolith a Warner Bros. szárnyai alatt ténykedik, azonban a F.E.A.R. névjogai a Vivendinél maradtak. A kiadó ezt azzal adta a világ tudtára, hogy két förtelmesen pocsék kiegészítőt készítetett, persze más fejlesztőcsapattal. Azóta a jogok teljes egészében visszavándoroltak a Monolith-hoz, így végre teljes néven, F.E.A.R. 2 – Project Origin fut Alma ijesztgetős esti matinéja.

 

A csatabárdot ennek ellenére egyik fél sem ásta el, ugyanis Dave Matthews, a Project Origin dizájnere nem bírta ki, hogy ne szóljon be a kiegészítőket hegesztő TimeGate-nek, ugyanis véleménye szerint ezek az expanziók komolyan rányomták a bélyegét a sorozat mostani megítélésében. Szerinte a csapat teljesen semmibe vette a lefektetett alapokat, teljesen már irányba vitte el a játékot, Alma-t pedig szinte kiölték az expanziókból. Éppen ezért Matthews úgy véli, hogy itt az ideje, hogy az elpártolt rajongókat visszacsalogassák.

 

Erre minden esély megvan, ugyanis az előzetes videók, képek és infók alapján ígéretesnek tűnik a folytatás, mely egyaránt készül PC-re, PS3-ra és X360-ra. Ezzel kapcsolatban apró adalék, hogy a Monolith egyszerre fejleszt mindhárom platformra, de valószínűleg a PC élvez majd fő prioritást.

Translate »