Oldal kiválasztása

Tiberium – Kihúzták a dugaszt

Tiberium – Kihúzták a dugaszt
16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Az EA sajtószóvívője, Mariam Sughayer jelentette be a szomorú hírt, miszerint a kaliforniai cég törölte a Command and Conquer világában játszódó FPS fejlesztését.

Úgy tűnik, hogy az Electronic Arts-nak ismét beletört a bicskája a CnC univerzumban játszódó FPS fejlesztésébe. Anno a Renegade óriási bukta volt, még akkor is, ha maga az alapötlet sokaknak gondolatébresztő volt, ennek ellenére az elavult grafika, a pocsék játékmechanizmus és a hemzsegő bugok miatt hamar eltűnt a süllyesztőben a játék. Az EA mégis látott potenciált a témában, hiszen nem rég jelentették be, hogy készül a Tiberium, mely ugyanezen elven alapul, viszont most úgy fest, hogy megint vakvágányra futott a gárda.

A szomorú hírt, miszerint törölni kellett a projektet, az EA sajtószóvívője, Mariam Sughayer jelentette be, a döntést pedig Mike Verdu az EALA részleg fejese hozta meg. Az indoklás szerint a játék nem felelt meg az EA magas minőséget képviselő, standardnak, így kénytelenek voltak kihúzni a dugaszt. A szomorú döntés egyébként azt is jelenti, hogy a fejlesztőgárda egy részét más fejlesztésekhez csoportosították át, míg a többieket szélnek ereszetették.

Translate »