Oldal kiválasztása

Friss infók érkeztek a Gothic 4-ből

Friss infók érkeztek a Gothic 4-ből
16 éve született ez a tartalom. Kezeld ennek megfelelően (pl. egyes hivatkozások esetleg már nem működnek).

Vadonatúj, friss, ropogós információbomba érkezett az Arcania: A Gothic Tale-ből, azaz a Gothic negyedik részéből.

A JoWooD égisze alatt készülő produkció fejlett grafikai megvalósítások tömkelegével lesz tele. Az új árnyékolási rendszernek köszönhetően élethű és dinamikus fény-árnyék effektek szemtanúi leszünk. Például a rendszer nem csak a fény beesési szögét veszi figyelembe, hanem a napszakok változásával az árnyékok színét is változtatja, ami mondanom se kell, pazar látvánnyal bír majd játék közben.

A Gothic 4-be bekerül a HDR effektus, mely sokkal világosabbá varázsolja a környezetet és a nap sugarai is vakítóbban sütnek. A külföldi sajót ezen kívül az egekbe magasztalta a dinamikus időjárásrendszert is. Az eső tócsákban gyűlik össze, amibe mind hősünk, mind lovunk könnyen beleragadhat. A hirtelen zivatarok és záporok után kisütő nap hatására pedig elpárolog a tócsából a víz. Élethű, nemde?

A harcrendszer és a harcieszközök használata is változáson esik át. Bármelyik eszközt is favorizáljuk kalandunk során, az idő elteltével fokozatosan javul annak pontosság, illetve sebzése. Például ha íjászni akarunk és kezdők vagyunk, akkor kezdetben csakis álló helyzetből tudunk pontosan célozni, ezen kívül szabálozni kell légzésünket is, de amint egyre profibb módon bánunk a nyílakkal, már futás közben is célba vehetünk bárkit és oszthatjuk a fejlövéseket. A játékmenetet a fejlesztők a különböző célzási pontokhoz írt animációkkal akarják színesebbé tenni, ugyanis nem egyenértékű egy lábsérülés és például egy fejen talált seb.

Translate »