Avagy szapuljuk egy picit megint a Blizzardot.A c|net-en jelent meg egy cikk arról, hogy hogyan is látják a World of
Warcraftban tapasztalható leállásokat és kimaradásokat olyan emberek, aki rendszergazdaként
dolgoznak.

Talán többen is emlékeznek arra, hogy a játék megjelenése után közel fél évig
kellett harcolnia a játékosoknak a Blizzarddal, hogy egyáltalán részletesebb tájékoztatást kapjanak
arról, hogy mi is folyik egy-egy leállás hátterében és ne csak egy “tudunk a hibáról, dolgozunk
rajta” szöveget. Ám ennek ellenére sokan úgy érzik, most már jó ideje elérte a többmilliós értéket
az előfizetők száma, és mégsem sikerült továbbra sem megfelelő színvonalra hozni a szolgáltatást, és
ha probléma akad, akkor is lassú a reakcióidő a cég részéről.

A helyzetet és a hőzöngést csak
fokozza a legutolsó nagy, márciusi patch, valamint AQ megjelenése. Egyrészt a szerverek nagy
részével problémák voltak a patch implementálásakor, másrészt pedig azóta különös problémák okoznak
további bosszúságot a játékosoknak – írja a cikk.

A leállásokat és lekapcsolódásokat a
Blizzard az internetszolgáltató számlájára írja, valamint hivatkozik a nagyszámú előfizetői bázisra,
és hogy túl vannak terhelve a hálózatok és a szerverek bizonyos időszakokban.

A cikk
megszólaltak több játékost is, akik panaszkodnak az amerikai szerverekre, valamint hogy bejelentés
nélkül sokszor újraindítják azokat, vagy éppenséggel egy high-level instance kellős közepén szakad
meg mindenkinek a kapcsolata. Ennek ellenére ők azt vallják, hogy jelenleg nem nagyon van
alternatíva arra, amit a WoW nyújt a játékosoknak, ezért kénytelenek elviselni azt a töménytelen
időt, ami a várakozással (és esetleg anyázással) telik.

Hát igen, ezért nem éri meg
WoW-addiktnak lenni. 🙂

Hozzászólások

hozzászólás