Milyen lenne egy posztapokaliptikus világ, amit furcsa állatok uralnak? Ráadásul kiderül, hogy a főszereplő személye sem egészen az, mint akire gondoltunk? A Dillon’s Dead-Heat Breakersben semmi sem az, aminek elsőre látszik.

Már a játék első percei igazán érdekesek és nem tudtam hova tenni, ki kellet választanom a Mii karakteremet, amit még réges-rég csináltam és egyszer csak állat lett belőle. Furcsán pillantottam körbe, hogy akkor most mivel is játszok én? De nem volt időm felocsúdni, a karakterem már egy kamionban ült, amit furcsa lények üldöznek, de végre, feltűnik főszereplőnk Dillon, a Posztapokaliptikus Sonic!

Viszont az első pálya után rájövünk, hogy itt nem Dillon a főszereplőnk, hanem mi magunk a Mii karakterünk, akit egy könnyedebb RPG szintjén, de fejlesztgethetünk. De még sem ez a játék igazi érdekessége. Központihelyszínünk A Város és a körülötte elterelő kisebb falvak, de azok folyamatosan fenyegetve vannak, valamint gyakran az ellenséges Grocksok elfoglalnak, és innentől jön a mi faladunk, felszabadítani őket, nem is akárhogy.

Hogyan is működik a falvak, vagy egyes területek megmentése? Zsoldosokat kell felbérelnünk, de ehhez pénzre lesz szükségünk, és így az ellenjén nem a legjobbakkal fogunk dolgozni, viszont itt egy érdekes játékstílusba megyünk át. A zsoldosokat le kell pakolnunk a legjobb helyekre, ahol a legtöbbet tudják védeni, majd Dillonal felfedezhetjük a területet, beindíthatunk plusz védelmi felszereléseket, lootot szerezhetünk és ha úgy éreztük, hogy mindent összes szedtünk akkor indulhat a terület védelme.

A terület védelme sem a legegyszerűbb, mert a zsoldosokat mi magunk is lepakolhatjuk, de van automatikusmód, mindig törekednünk kell a lehető legnagyobb lefedettségre és ez sem garantálja, hogy nagyobb behatolások nélkül megnyerjük a csatát.  Viszont a legnagyobb segítségünk a 3DS alsó kijelzője lesz ahol azonnal láthatjuk, hogy hol és merre van a legnagyobb gond így mehetünk arra rendet tenni. Ha sikeres a küldetésünk akkor a jutalmazás sem marad el és a megszerzett javakból fejleszthetjük magunkat, valamint jobb zsoldosokat bérelhetünk fel.

A játék legnagyobb hibája ez is, túlságosan repetitív folyamatosan ugyan azt kell csinálnunk, annyira játékmechanikát próbáltak belepakolni, hogy külön-külön élvezetesek, de együtt már nem működnek olyan jól, pedig egy fantasztikus játék is lehetne a végeredmény.

A Dillon’s Dead-Heat Breakers egy kifejezetten szórakoztató játék, rövid ideig. De ha hosszan játsszuk önismétlő lesz, az inkonzisztens játékelemek csak tetézik a gondot, viszont így sem tudok haragudni a játékra. A karakterek érdekesek és viccesek, a játékvilága nagyon hangulatos, így ajánlani tudom azoknak, akik szeretik, ha egy játékon belül nagyon sok stílus keveredik.

Oszd meg velünk és olvasóinkkal a saját véleményedet egy hozzászólásban!

hozzászólás